ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ?

Τιμές χονδρικής θα μπορείτε να δείτε εφόσον ενεργοποιηθεί ο λογαριασμός σας. Συνήθως μέσα σε 24 ώρες.

ΠΩΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΝΩ?

1. Πρέπει να δημιουργήσετε ένα λογαριασμό με τα πλήρη στοιχεία σας.


2. Διαλέγετε ένα προϊόν που θέλετε να διαθέσετε στο κατάστημα σας επιλέγοντας χρώμα, μέγεθος και ποσότητα. Πατάτε την επιλογή προσθήκη στο καλάθι.


3. Όταν έχετε συγκεντρώσει όλα τα προϊόντα που θέλετε στο καλάθι αγορών σας πατάτε την επιλογή «επόμενο βήμα». Διαλέγετε τρόπο πληρωμής (αντικαταβολή ή κατάθεση σε τράπεζα) και πατάτε την επιλογή «αποθήκευση & επόμενo βήμα»


4. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να ελέγξετε την παραγγελία σας και να πατήσετε την επιλογή «επιβεβαιώστε την παραγγελία». Αν έχετε κάποιο ειδικό κουπόνι έκπτωσης το βάζετε στο ειδικό πλαίσιο «δώστε τον κωδικό κουπονιού».


5. Μόλις πατήσετε την επιλογή «επιβεβαιώστε την παραγγελία» θα σας έρθει ένα ηλεκτρονικό μήνυμα με την κατάσταση της παραγγελίας σας η οποία θα είναι σε αναμονή. Μόλις λάβουμε την παραγγελία σας και δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα (πχ. έλλειψη υφάσματος) θα σας έρθει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης.


6. Όταν η παραγγελία σας αποσταλεί θα σας έρθει ένα μήνυμα ότι το δέμα σας είναι είναι σε μεταφορά.


ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΩ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?
Εφόσον δεν σας έχει έρθει ένα μήνυμα επιβεβαίωσης μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?
Θα πρέπει να κάνετε ξεχωριστή παραγγελία ή να προσθέσετε κάποιο προιόν μέσω τηλ.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΣΩ ΚΑΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ?
Δεν γίνεται να αφαιρεθεί κάτι από την παραγγελία σας παρά μόνο μέσω τηλεφώνου. (2810 318495)

ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΜΟΥ;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
• μέσω τηλεφώνου στο 2810 318495 (από Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 – 15:45)
• μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.


ΈΧΕΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙ Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΟΥ!ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ;
Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. είτε μέσω τηλεφώνου στο 2810 31895 (από Δευτέρα έως Σάββατο 08:00 – 15:45) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.